Kampanj

Som en del av er märkt och även påpekat, har räven fått ohyra i sin päls.
Ohyran består av kommentarer från enfaldiga personer med tillhörande bloggar. Personer som med sladdriga spenar och dålig smak vaggar runt i cybervärlden och skvätter sur mjölk över oss andra i försök att locka läsare till dessa eterns avträden.



Planen är lika enkel som den är genial.

Jag ber er, att när ni ser en sådan kommentar, besöka den aktuella sidan och lämna av ett par sanningens ord om vad vi egentligen tycker om dem själva och deras bloggar. Följ bara mitt eget exempel och låt fantasin flöda. De bästa kommentarena kommer jag sedan att publicera här.


Kommentarer
Postat av: Apan

Åh vad kul! Internetmobbing när den är som bäst. Apan anmäler sitt intresse.

-Från och med nu? Man får inte gå tillbaka till gamla inlägg och bitcha där?

-Ska man meddela dig när man varit stygg så att du kan inspektera och döma?



Nu kör vi!

2008-07-04 @ 17:54:05
Postat av: Räven

Visst får man ta gamla det skulle behövas. Om man gör det är det nog bäst att meddela så att jag kan inspektera, annars ser ju jag när det kommer nya och kan då gå in och tiita efter själv på bloggarna. Ingen ska lämna min sida oberörd!

2008-07-04 @ 18:14:46
URL: http://monkeynews.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har gjort det. Du får trecka tillbaka några bloggar. Det var en kis som fått storhetsvansinne!

2008-07-05 @ 11:37:11
Postat av: Kungen

Hej ville bara tacka för en fantastisk blogg! Det är verkligen det bästa jag någonsin läst, och fast en jag vet att du gärna vill inspirera andra att göra bra saker, så är den helt enkelt för bra och har således fått mig att lägga ner min egen blogg och avsluta mitt konto. Jag har också tipsat alla mina vänner om den och vet att dem kommer att göra detsamma. Stort tack en en gång./Knugen

2008-07-05 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0