Veckans djur!

Det är sånt här som får mig att inte vilja leva. Tanken på att jag vandrar runt på samma planet som något så här äckligt. Vad är meningen? Hur kunde gud låta något sånt här hända? På något sätt känner jag mig både förolämpad och sårad. Många är frågorna som dyker upp i mitt huvud, och jag börjar mer och mer förstå hur Hitler kände sig. Att samla ihop alla dessa avskyvärda varelser i någon form av läger för att slutligen uttrota varenda en, känns inte långt borta. Kanske skulle jag låta dem utföra någon form av arbete åt mig först, har inte bestämt det ännu...

Kommentarer
Postat av: Apan

Inte fan drog du just en parallell mellan judar och näsapor!? Hade Führern varit aktiv i Sverige hade ni smålänningar legat rätt pyrt till.

I vilket fall så är jag arbetslös igen. Sommarlovet kan kännas rätt långt när man inte jobbar. Idag cyklade jag sex mil. När jag kom hem belönade jag mig med cigg och folköl för att återställa balansen.

Har du varit något mer på det där gymmet? Det vore trist om du får mig att se dålig ut.

Vad gör du annars? Kan du inte göra ett fotoreportage i Larvik så man får se hur det ser ut?

2008-07-06 @ 20:23:48
Postat av: Räven

Ja fotoreportage, får bli mitt projekt nästa vecka.

Jag fick sluta att gå till gymmet för jag fick ont i armarna. Surt att vara arbetslös, nästa sommar mönstrar vi på!

2008-07-06 @ 20:40:54
Postat av: Matilda

ni två kan ha en "deg-mage-tävling"

2008-07-06 @ 21:06:32
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/
Postat av: Räven

Ska inte du träna eller nåt nu?

2008-07-06 @ 22:00:14
Postat av: matilda

Nu?? nää, nu ska jag sova..

2008-07-06 @ 22:45:33
Postat av: Apan

Taget. Jag pallar inte livet i hamn längre. Jag vill segla till Rio, dra kniv och älska med transsexuella.

2008-07-06 @ 23:10:27
Postat av: matilda

snälla räven.. skriv något nytt så vi kan lämna det här nu..

2008-07-07 @ 12:18:11
Postat av: Nettan

Jag tycker du är lite väl hård mot det här djuret. Jag tror att den kan ha otroligt bra luktsinne. Tänk att dressera upp den att leta murklor på Gotland eller som narkotikaapa i tullen. Sen är den nog väldigt snäll, om den försöker bitas så biter den bara sig själv i näsan. Så denna vanan har den lagt av med förlänge sen, som inte vissa andra djurarter har.

Döm inte alltid efter utseendet det kan finnas oanade förmågor.

2008-07-10 @ 11:52:19
Postat av: Apan

Har du lagt ner blogghelvetet eller!? Aktivera dig för guds skull.

2008-07-12 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0