Utvilad

Jag ville bara meddela att jag nu uppgaderat mig vad gäller sovplats. Istället för att sova på soffan där J och A sitter och lanar hela nätterna när de kommit hem från kvällskiftet, sovar jag numera på en luftmadrass under kylskåpet. Dock får jag dela madrassen med en annan som bor här men han är lyckligtvis asiat och därför inte speciellt stor. Hålet i luftmadrassen som gör att jag alltid vaknar mer eller mindre på golvet gör mig heller inget då det lilla freonläckaget från kylen gör att jag sover tungt. På jobbet idag var jag tvungen att ha på mig en liten ful hjälm. Bossen sa att alla var tvungna att bära hjälm när man vistas utanför trucken. Min hjälm är vit. Ingen annan bär hjälm. Och fast jag inte förstår allt dem säger här så vet jag att det var mig dem pratade om där bakom min rygg.

Kommentarer
Postat av: Apan

Hahahaha! De små asen spammar dig. Fast Bellas blogg är rätt bra - "Vill ni veta en sak? Jag upptäckte för bara dagar sen att mitt hår är lite lockigt. Tro inte att jag är dum nu eller nåt men det är så att jag nästan alltid fönar mitt hår och då blir det rakt. Men så förra veckan lät jag det självtorka och då blev det lockigt. Lite gulligt faktiskt. Slänger upp en bild på det imorgon." Jag sitter som på nålar...

Andra säsongen av Cali är under produktion tror jag så ditt torrentprogram får vila ett tag. I morgon drar vi ut på haven. Ska bli kul att vara full i en båt istället för på land.

Glad midsommar rävjävel!

2008-06-18 @ 18:06:01
Postat av: matilda

du räven?!

hur hittar du dina? får man annonser hos dig?



när man läser din blogg så tycker man lite synd om dig, ska man göra det? asså vill du att vi ska göra det?

2008-06-18 @ 18:06:03
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign
Postat av: Räven

1. Hur hittar jag mina vad?

2. Det där är nog knappt en mening. Men om du menar ifall jag delar ut annonser på min blogg, så är svaret nej.

3. Man behöver inte tycka synd om mig, jag lever ett mycket rikt liv.

2008-06-18 @ 20:49:44
URL: http://monkeynews.blogg.se/
Postat av: matilda

hur hittar du dina läsare.. har du någon målgrupp?

försöker folk publicera sina bloggar här?

vad håller AronApan på med (här på din blogg)?

vad är ditt liv rikt på?

ska du maila mig en ny godkänd bild oxå snart lr?

har du skägget kvar?

är du bra med barn?

2008-06-18 @ 21:28:22
Postat av: Anonym

haha, matilda... letar du en far till dina barn? Sugen på räven kanske? Men måste erkänna, han ser helt ok ut i skägg.

2008-06-20 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0